Oct 29, 2010

RINDU..

aku skunk dah semester 5.
tinggal 1 sem je lg nk abis..
lega sgt rasanya nak tingglkan kuantan ni.
walaupon mcm2 kenangan kat kuantan ni,
selama 3 thn kat sini, aku rasa ok la..
nk kata best sgt tu x lah.
kuantan jugak byk mengajar aku mcm2 perkara.
aku sebenarnya rindu sgt kat senior 1st becth.
nik, anip, aidi, zahir, fahin, osama, usher dan ramai lg yg mgkin aku x trsebut namanya kat sini
masa aku mula melangkah ke semester 3 dl,
aku mula knl diorang ni smua.
perangai sorang2 mcm hawau !!
tp masing2 adekarakter sndiri dan kelebihan sndiri.
diorang bg aku sgt baik.
walau apepon karakter diorang,
aku rasa sgt selesa.

aidi, yg slalu mandi lambat.

fahin. x abis2 dgn kete

jair, strruuutt..struuutt..hehe


osama, kononnye dak moto (pakai skuter je kot)

usher, rambut paling unik

nik, abg jambu la kot.

anip, nak wat badan n futsal.

kan aku dh ckp aku blh senaraikan masing2 punya karakter kat sini.
rasanya kalo nk senaraikan smua skali mmg x cukup 1 blog ni.
ms diorang mula2 abis semester 6 dl, aku sedeyh giler kot !
tp wat2 cool je la..
sbb diorang paling rapat ngan aku..
n aku rasa becth diorang la yg wat meskom jd lbh havoc.
xpe lah,
tggl 1 sem je lg..
aku nk g shah alam,
nk jmpa diorang kat sana..
aku nk join diorang blk..
get back together !!
korang smua tggu aku..
zul rempit akan kembali..hehe

No comments:

Post a Comment