Oct 28, 2010

CINTA @ KSH SYG

haiii~
sayang??
pe maksud syg??
mungkin ade yg sependapat ngan aku..
tp kalo yg x tu, xpe la..
aku ingat lg..
ms tu dlm kete, aku berdua je ngan abah..
ms tu nk kua g mana ntah,
aku pon x tau..
(lupa dah)
aku mmg baik la ngan abah,
tgh kami berborak2,
terkeluar lah dr mulut abah
"jon, nnt kalau nk cari isteri nnt, cari yg sayang pd kita, bkn yg cinta semata-mata..org yg syg pd kita ni, ms kita sakit, dia akn tau yg kita sakit, mkn, pakai, sakit, smua dia jaga..time kita sakit la, dia akan suapkan kita..ms kita pening dia akn picitkan kpala kita..kita rs nk mkn goreng pisang, dia masakkan utk kita. itulah ksh syg jon..sbb cinta ni buta, cinta ni, dia blh cintakan harta, rupa paras dan darjat..ingat la tu jon.."

ms tu kalo x silap aku,
aku tingkatan 2 ke 3 mcm tu lah..
tp smpai skarang aku ingat..
dl xprnah aku fhm maksud yg abah ckp..
tp skarang aku dah tau..
trima kasih abah..
abah dan mak lah yg byk membimbing dan mendidik jon..

No comments:

Post a Comment