Oct 26, 2010

FRESHIE.

perrghh..rasanya ni first time kot aku buat blog..sbb sblm ni aku pernah try utk buat blog..pastu sekali je bkk & update, pastu aku pon lupa password aku..hahahah...(tgh pk nk tls ape ni) ok,camni la, memandangkan ni blog pertama aku, (wpon prnah wat blog xjd) so bia la aku merepak dl ape2 yg ptt..sbb rasanya blog ni hanya utk aku sorang je yg baca..xde rs pon nk srh sape2 yg baca..sbb ape yg aku rasa bia je la aku yg bc..hanya utk aku saje.. :) ye la kalo dl ade ape2 nk luah aku ckp je ngan kete (1st wife) or moto (2nd wife) aku..hehe tp ni dh ade blog blh la aku update ape yg aku rs.. (idea ilang) ...... ok dpt dh idea blk.. :) utk blog aku ni, aku nk tls sesuatu yg baik la utk diri aku atau sesiapa saje..jd aku harap blog aku kali ni blh la di jadikn tpt bg aku dan diri aku utk kongsi dgn diri aku.. (aku je yg paham) sekian utk mukaddimah blog aku..


No comments:

Post a Comment