Nov 2, 2010

EDITING :)

3 ari 2 mlm..
haaa, dah mcm pakej percutian..
kalo btol la ade pakej percutian,
mmg aku nk sgt2 la skunk..
nk rehatkan kpala otak aku ni..
dah WENG abis dah..
3 ari 2 mlm nak habaq ni,
dok wat editing utk ,
War of Band aritu..
perrghh..
mmg masak hangus ni..
tercongok depan komputer tu
tarik yg ni, tolak tu, tambah ni, delete yg tu
huhuhuh..tu la  keje dok meng-edit..
dlm pada tu kan, ni nk bg tau ade citer best punya..
sblm ni dok wat editing waktu siang je..tp rasanya kalo terus menerus siang,
sampai raya cina thn depan blom tentu siap..
so mlm pertama tu dah decide nk stay up smpai ke pg..
tp kat studio xblh
sbb waktu yg di benarkan hanya smpai pkl 12mlm je..
nak x nak kene la menyelinap..
hehehe
aku ngan zaki apa lg, dah bli brg2 yg sepatutnya
mlm tu lps mkn , lbh kurang pkl 1.30,
naik tingkat 3
tgk2 pintu depan utk msk ke dlm studio xberkunci lg..
mmg lega..
dgn rileks nye,
kami bkk pintu trus stay kat dlm..
nak buang air kecik ke besar ke, mmg kena tahan la..
kalo x, mmg kantoi la kalo kua dr blk tu..
sbb pak guard tu asyik meronda je..
alik2 smpai ke pkl 7.15pagi kami pon kua trus pegi blk air buang ape yg  ptt..
hahahaha..
mlm kedua dah mcm james bond..
terpaksa merangkak nk msk studio..
ape x nye..pak guard rajin plak mlm tu..bersepah pak guard meronda sana sini..
mmg adventure abis la..pengalaman beb..
5 sem aku kat shahputra x prnah wat keje mcm ni..
kalo kantoi mmg masak aku..
dah la aku ni MPP
itu la pengalaman yg aku rasa akn tersemat smpai bila2..
thanx shahputra..

ni aku ngan zaki

kpala otak zaki dok bengong


No comments:

Post a Comment