Nov 21, 2010

KESAKITAN

bahu oh bahu !
leher oh leher !
rasanya dah dekat seminggu bahu & leher aku sakit
x tau kenapa blh sakit
seingat aku,
masa tgh wat exam aritu 
mungkin lama sgt menunduk.
skali angkat kepala trus cramp.
skunk ni aku nk wat keje ape pon
semua terganggu.
rasa ketidak selesaan.
mmg la kalo di ikotkan
dah lama bahu aku ni slalu sakit
kalo ade terkehel ckit je mmg truk
sbb dl xsilap aku ms drjah 1
aku pernah terjatuh
pastu beg plak yg hempap blakang aku
bak kata aku
"dah jatuh di hempap beg plak"
hahahah
2 ari lps ade aku g mengurut
dah bertambah ok la
tp msh x pulih sepenuhnya lg.
kalo btol aku mmg sakit bahu sbb salah urat xpe

adoiii !!

 bila nak baik ni???


ni yg aku risau takot2 ade plak mende lain yg hinggap
dah sudah 1 hal plak nnt.
45 darjah je la yg kpala aku blh pusing pon skunk
mmg x slesa la mcm ni.
kalo ikutkan hati mmg aku kerat2 ape yg blh
hahaha..
ni pasni aku tggu la lagi  bpe lama lg nk baik.
harap2 cpt la baik,
senang aku nk wat keje ape pon.
aarrghhhh !!!

No comments:

Post a Comment